لاغری ران با تردمیل

20/بهمن/1399 مقالات - تردمیل بدون دیدگاه

لاغری ران با تردمیل : اگر چه چربی ها از جمله موارد ضروری برای بدن هستند اما اگه بیش از اندازه در بدن ذخیره شوند، مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد میکنند. ران ها از جمله اندام هایی هستند که میتوانند دچار چربی اضافه شوند. برای حذف این چربی های مازاد و اضافی میتوانید از ورزش لاغری ران  با تردمیل بهره مند شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چاقی گلابی شکل نوعی از چاقی است که این روزها بسیاری از مردم به آن دچار شده اند و به صورت مستقیم به چاقی ران پا مربوط است.در چاقی گلابی شکل قسمت های ران پا، باسن و کمر نسبت به قسمت های دیگر بدن چاق تر شده و مقدار چربی بیشتری در این قسمت ها انباشته میشود. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به بررسی لاغری ران با تردمیل بپردازیم، اگر شما هم از آن دست افرادی می باشید که از چاقی ران خود رنج می برید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

علت چاقی ران

دلیل اصلی چاق شدن ران، شکم و هر جای دیگر بدن، نحوه غذا خوردن ما است. به خاطر داشته باشید با پرخوری و عدم فعالیت بدنی، مواد غذایی اضافی به صورت چربی در بدن ما انباشته می شوند و دچار چاقی و اضافه وزن می شویم. پس تنها راه خلاص شدن از این چربی ها اضافی، تغییر عادات غذایی غلط و کمتر خوردن است، مخصوصاً مصرف کمتر چربی .

دلیل اصلی چاق شدن ران، شکم و هر جای دیگر بدن، نحوه غذا خوردن ما است.به این صورت که چربی های اشباع مثل روغن نباتی جامد، کره و چربی گوشت را به مقدار خیلی کم مصرف کنید. از خوردن غذاهای پرچرب و سرخ شده مثل انواع ساندویچ های سوسیس و کالباس سس دار، پیتزا ( مقدار زیادی پنیر پیتزا دارد) خودداری کنید.

همچنین از خوردن تنقلات و مواد غذایی که دارای انرژی بالا و مواد مغذی کم هستند ، پرهیز کنید. در عوض در برنامه غذایی روزانه خود از انواع میوه ها و سبزی ها به مقدار فراوان ، لبنیات کم چرب و مقادیر کافی نان، برنج ، غلات، حبوبات، تخم مرغ و گوشت ( اگر مرغ و ماهی باشد خیلی بهتر است) استفاده کنید.

علاوه بر رعایت غذایی، بایستی به طور منظم و مداوم فعالیت بدنی داشته باشید. به طور مثال روزی نیم تا یک ساعت پیاده روی کنید. یا اینکه در یک کلاس ورزشی ثبت نام کرده و یا خودتان در منزل به تنهایی یا همراه با برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون نرمش کنید و اما یکی از راه حل های موثر برای لاغری ران استفاده از تردمیل خانگی می باشد که در ادامه به بیان توضیحاتی درباره لاغری ران با تردمیل می پردازیم.

لاغری ران با تردمیل

برنامه لاغری ران با تردمیل

با کمک تردمیل می توانید قسمت های مختلفی از بدنتان را تقویت کنید و سبب آب شدن چربی از قسمت های مختلف بدنتان شوید. زمانی که بر روی تردمیل راه می روید ماهیچه های همسترینگ (پشت ران ها) و چهارسر ران (جلوی ران ها) بیشترین فعالیت را دارند. اگر این قسمت ها از بدنتان را می خواهید بیشتر لاغر کنید یا اگر تناسب اندام دارند و می خواهید عضلانی تر شوند، بهتر است شیب تردمیلتان را بیشتر کنید تا بعد از مدت زمانی بتوانید عضلات همسترینگ و چهار سر ران و باسن خود را خوش فرم کنید.

تردمیل های چند منظور به آب کردن چربی های اضافه بدنتان بیشتر کمک می کنند و با کمک ویبراتور تردمیل میتوانید چربی ها را به حرکت در آورده و راحت تر از شر چربی های ناحیه شکمی خلاص شوید. برای اینکه بتوانید زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید بهترین کار آن است که در کنار انجام دادن ورزش از یک رژیم غذایی مناسب نیز استفاده کنید تا زودتر به هدف مورد نظرتان برسید. گمان نکنید که اگر به صورت مداوم بر روی تردمیل بدوید زودتر لاغر خواهید شد. باید سعی کنید زمانی که بر روی تردمیل هستید مدت زمان ورزشتان کم ولی با شدت بیشتری باشد تا بتوانید به نتایج دلخواهتان برسید و اندام های مورد نظرتان را راحت تر لاغر کنید.

نکات مهم برای لاغری ران با  تردمیل

1– برداشتن گام‌های کوتاه : بدین معنا که در هر مرحله از پیاده‌روی باید تنها 3 ثانیه، پاها از سطح تردمیل فاصله بگیرند. در این صورت می‌توان با افزایش زمان، چربی بیشتری سوزاند.

2- دقت به بازوها : بازوها باعث تخلیه انرژی می‌شوند. در حین پیاده‌روی بر دستگاه تردمیل، باید بازوها کنار بدن قرار بگیرند و در هنگام دویدن، بازوها باید زاویه‌ای 90 درجه در دو طرف بدن ایجاد کنند و هماهنگ با پاها، به جلو و عقب، حرکت کنند.

3- دقت همزمان به شدت،  فرکانس و مدت زمان تمرین که سه عنصر اصلی چربی سوزی هستند که این امر با تمرین باید اتفاق بیفتد تا تعادل این سه برای چربی سوزی موثر حفظ شود.

4- میله‌های تردمیل را نگیرید تا وزن بروی میله‌ها نیفتد. چراکه این‌گونه، کالری سوزی موثر اتفاق می‌افتد

5- داشتن تمرینات مداوم و متناسب

6- پیاده‌روی صحیح که خود در چربی سوزی اثربخش است.

7- خم نشدن بر روی تردمیل

7- پوشیدن کفش مناسب برای حفاظت از مچ پا

8- عدم تمرین بیش از حد و ایجاد شرایط سخت برای بدن.

لاغری ران با تردمیل

لاغری ران با تردمیل در خانه

پاهای لاغر میتواند اعتماد به نفس زیادی رو نصیب فرد کند. این موضوع باعث حرکات آزادانه فرد هم میشود.تردمیل یک ابزار تمرینی فوق العاده برای لاغری و چربی سوزی می باشد. با تردمیل امکان انجام کاردیو فراهم میشود و به همین خاطر ما میتوانیم انتظار تقویت قلب را هم داشته باشیم. در این شرایط فرد میتواند اندام خودش را در یک فرم ثابت حفظ کند. این کاهش وزن در کل بدن اعمال میشود نه فقط در پاها.

شدت تمرین با تردمیل میتواند تعیین کننده کالری سوزی بدن هم باشد. هر چه این شدت بیشتر باشد، به همان نسبت میزان چربی سوزی بدن هم بالاتر میرود. در 60 دقیقه پیاده روی با سرعتی برابر با 4 مایل در ساعت حدود 320 کالری سوزانده میشود. اگه همین 60 دقیقه با سرعتی برابر با 7 مایل در ساعت اجرا شود، این کالری سوزی به رقمی برابر با 825 میرسد.

تردمیل در لاغری ران چه نقشی دارد؟

با ورزش و دویدن بر روی تردمیل لاغری ران ها سرعت متابولیسم بالاتر میرود و این موضوع منجر به کالری سوزی بیشتر میشود. متابولیسم بالا سبب کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر نیز میشود.

حرکت صحیح برای لاغری ران با تردمیل

برای نتیجه گرفتن از تردمیل باید طرز استفاده صحیح از آن را بدانید. دستان فرد در هنگام استفاده از تردمیل باید به شکل کشیده قرار بگیرد و بدن از دست ها دورتر باشد. این موضوع تعادل عضلات بدن را درگیر می کند و میزان استفاده از کالری را بالا میبرد. در حین راه رفتن، دویدن، دویدن روی تردمیل و هر نوع پیاده روی باید شانه ها از بدن عقب باشند. نگاه به جلو خیره باشد و دست ها دورتر از بدن قرار بگیره. بازوها هم در حرکتی برابر با پاها قرار بگیرند.

برای تاثیرگذاری بیشتر تردمیل و هر نوع ابزار و ورزش لاغری ران باید یک رژیم غذایی مناسب هم دنبال شود. فرد توی این رژیم باید از غذاهای کم کالری استفاده کند. توی این رژیم غذایی باید مصرف گوشت های بدن چربی، لبنیات کم چرب، میوه، غلات کامل و سبزیجات در اولویت قرار بگیرند.

لاغری ران با تردمیل

 

برچسب ها: #قیمت تردمیل #بهترین تردمیل #خرید تردمیل #تردمیل لاغری با تردمیل تردمیل Thin slimming with a treadmill لاغری ران با تردمیل



دیدگاه
دیدگاه شما :